Dijital Baskı'da Döviz Kurların götürdükleri...










 Başlığa bakınca , Türk Lirası yaşıyoruz , ne alaka Döviz diyenler olabilir, keşke gerçekler sizin 

söylediğiniz gibi olsa, ama kullandığımız , yediğimiz herşey içinde ithal hammadde ve ürünler olduğu için 

, banklarımızın ve devletimizin dövizle borçlandığı için , hayatımızın tam ortasında döviz kurları 

mevcuttur.

Pandemi döneminin zorlukları ile Dünya Arz ve talep dengesi şaştı, ülkelerin enflasyonist yükselişi 

başladı, bizde ise bu durum dövizlerin ciddi artışı ile ciddi bu boyuta taşındı.

Ülkemizin kalkınması için İHRACATIN her zaman ithalattan parasal değer olarak yüksek olması 

gerektiğini 15 senedir savunan ancak devletimizin ithal ikameci yani kapılar açık ucuz malları getirin, 

dövizleri gönderin yaklaşımı sebebi ile bana hep bir bıyık altı gülmüşlerdir.

Bugün bu söylemleri duymak çok hoş ancak bu.  acı ülkemiz ve insanlarımız için çok fazla ve anidir.

Şu anda Döviz Kurları artışı hayatımızı pahalandırıp, bizleri fakirleştirmekte, gelecek nesillere bu ülkede 

bu nasıl olacak diye düşündürmektedir?

Siyaseti çok fazla maddi çıkar içerdiğinden sevmem , bu sebeple ben sadece Ülkemin iyi olmasını isterim, 

bunu kim yapıyorsa güzel işler , başımın üstünde taşırım.... Yapamıyorsa'da....


Bugün kimle konuşsam 3 ortak başlık duydum ve üzüldüm:

1- Bu durumda mal satılmaz, ithal ettiklerimi Stoklayacağım ve Pahalı satacağım.(STOKÇULUK)

2-Bu ülkede yaşanmaz başka ülkeye Ailemi göndereceğim.(Her insanın özgür kararıdır tabi ancak 

bana göreİnsan ülkesini terk etmez, yanlışları düzeltmek için savaşır..)

3-Türkiye'de göçmenlere verilen haklar benden fazla, bende göçmen olsaydım...( burada biraz 

haklılık var)

Tek temenni, fakirleşen bir Türkiye'den hızlıca , daha fazla üreten , daha az tüketen (ithal mal alan), daha 

fazla ihracatçı bir ülke olmamızı diliyorum.




Dijital Baskı'da Döviz Kurların götürdükleri... Dijital Baskı'da Döviz Kurların götürdükleri... Reviewed by Safak Aydogan on Aralık 05, 2021 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.