Dijital baskı'da Eğitim Veren Kurum Neden yok ?

Dijtal baskı'da eğitim



Dijital baskı sektörü tüm Dünya'da hızla yayılan bir sektör, bu sektörün dalları ve branşları olması ve

Hızla büyümesi yanında büyüyen yeni teknoloji ile ilgili eğitim veren, mesleki yeterlilik ve piyasaya

Eleman yetiştiren bir kurum ülkemizde maalesef yok.

Herkes Alaylı, yani yetişerek geliyor, yaşayarak öğreniyor yavaş yavaş.

Alaylı olmak bence çok değerlidir ancak yola doğru bilgiler olmadan kulaktan duyma bilgi ve

Beklenti ile çıkınca, yoldaki deneyimler ile yanlışları ve doğruları uzun bir solukta öğreniliyor.

Para kazanma hırsı, hemen şimdi mantığımız, Eğitim olursa hemen para kazanacakmışız, eğitim iş

Garantili mi gibi beklentiler yüzünden Eğitime ne gerek var anlayışı bence Dijital baskı ‘da Eğitimi

Köreltmiş durumda.

Dijital baskı ile ilgili Eğitim vermek isteyen birçok firma ve kurum yöneticisi farklı zamanlarda

Benimle irtibata geçmiştir, eğitimlerde eğitmen olmamı istemiştir, ancak biraz detaylı araştırınca

Pazarı kendilerinde bu işin Eğitim alması gerekenler tarafından hor görüldüğüne, iş verenlerin Bilgi’den

Daha çok Tecrübeye veya ucuz iş gücüne değer verdiğini görmüş ve eğitimleri ücretli

Yapamayacaklarını idrak etmişlerdir.

Ancak Çin'de, Rusya'da Dijital baskı, Anket teknolojileri için inanılmaz eğitimler, üniversitelerde

Kürsüler ve hatta bölümler mevcuttur. İngiltere, ABD’yi saymıyor bile.

Ülkemizde eğitim için yapılan tek çalışmalar, Pazarlama ağırlıklı firmalar tarafından yapılan

Seminerlerdir, bu seminerlerin ilkleri olan HP firması tarafından yapılan DCP Seminerlerinde 2000-

2001 senelerinde eğitim vermiş biri olarak, bu seminerlerin artarak devam etmesinin dijital baskı

Sektöründe değer katacağını düşünmekteyim.

Eğitim ile Para kazanılmaz, Diploma karın doyurmaz algısı Ülkemizde o kadar yaygındır ki, Alaylı

Olmak bu yüzden çok değerlidir.

Aslında Doğrusu Teori ile Pratiği,  Alaylı olmakta aynı anda Eğitimli olmakta şarttır.

Bu bağlamda dijital baskı. Ve inkjet eğitim, seminerler vermek isteyen veya bu eğitim ve 

seminerlere

Katılmak isteyenler benim blog sitemdeki iletişim kutusundan benle irtibat kurabilirler.




Dijital baskı'da Eğitim Veren Kurum Neden yok ? Dijital baskı'da Eğitim Veren Kurum Neden yok ? Reviewed by Safak Aydogan on Eylül 10, 2019 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.