Elleri öpülesi Annelerin , Anneler Gününde en güzel Sevgi ve Etkili Satış Yöntemleri...

Annelerimiz çok değerlidir..
Atatürk'ün Annesi değerli Annemiz Zübeyde Hanım.
Bugün Anneler günü, En değerli varlıklarımız olan

Annelerimiz , Anne olan Eşlerimiz ve

kardeşlerimiz bir daha değerlerini ortaya koyduğumuz

gün.Bugün en çok Annesini kaybetmiş

insanlar daha iyi anlıyor.

Annelerimiz, inanılmazdır, bizleri çok sever, sayar ,

sevgi , saygı ve buna benzer  her duyguyu verir ,öğretir,

inanılmaz

sabırlıdırlar, vericidirler...

Annelerimiz , bence dünyanın en iyi etkin satış

sözlerine sahip insanlarıdır.

Örneğin:


  • Masa full yemek doludur, kendisi " Birşey yapamadım der" , Alçakgönüllülük gösterir
  • Kahvaltı'da her türlü şey vardır , çocuklardan biri diet yapıyorum Anne derse , "Bunlar diet yemeği der, kilo aldırmaz..."
  • Sinirlenen çocuğunu destekler , " Ben sana söyledim haklısın der" , hatta konuyu dinlemesede.
  • Torunları gelen bir Anne için Hayır kelimesi yoktur, " Onlar torunum , siz ne yaparsanız yapın "........v.b birçok...


Ne söylesek , ne yazsak Annelerimizin hakkını teslim etmeye yetmeyecektir, bu sebeple , Başta 

Kendi Annemin ve Eşimin ,  tüm Annelere en içten saygı ve sevgilerimi sunuyorum ,  ANNELER 

GÜNÜNÜZ kutlu olsun...

SİZ OLMASAYDINIZ BİZ OLMAZDIK !!!!!!
Elleri öpülesi Annelerin , Anneler Gününde en güzel Sevgi ve Etkili Satış Yöntemleri... Elleri öpülesi Annelerin , Anneler Gününde en güzel Sevgi ve Etkili Satış Yöntemleri... Reviewed by Safak Aydogan on Mayıs 14, 2017 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.