Benim Kesici (Cutter plotter) Tarihim -3- "Bir Anı ve Gelecek"

Yıllardan ne zaman hatırlamıyorum, kesin 90larin ikinci yarisi ama kesiciler peynir ekmek gibi kuruyoruz ve Encad Novajet 2 baskı makineleri kurmaya baslamisiz..

Firmada ki yegane teknik eleman olarak önce Dalyan uçakla gittim. Roland'dı kurdum , SignLab  İngiliz kesim programıda kurdum ve İstanbul'a döndüm.
Bir kaç gün sonra Ankara bayimiz Eray reklamdan değerli BÜYÜĞÜM Erkut abi ki inanilmaz sayida kesici ve folyo satardi kendisi o zamanlarda da ,hem Oracal folyo, Roland kesici satın alımları için fırmada idi, Bir tanede Encad Novajet 2 satmışlar Trabzon'a. .Benden de kurulum yapmamı istediler.  Bende bir kaç gün sonra uçakla Kuruluma gittim. Yaptığım çok ilginçti.  Elektrik bağladım kurmama.izin vermediler kutlama kutlama .yemek. bindirdiler geri gönderdiler.  Çünkü amaç makine gösterip İstanbul'da baskı yaptırmak mis. İşte böyle zamanlardan geçip geldik. O makine tabii geri geldi sonraları.

Gelecek hem kesim plotterlarin için stabilization ama baskı makinelerinde kesim Plotter gibi her reklamcı da var olmaya devam edecek.
TEKNOLOJİ GELİŞECEK.
HERŞEY DEĞİŞECEK.
3 gündür yazdığım Kesici uclemesinin tamamını okumanızı dilerim.
İyi bayramlar.


Benim Kesici (Cutter plotter) Tarihim -3- "Bir Anı ve Gelecek" Benim Kesici (Cutter plotter) Tarihim -3- "Bir Anı ve Gelecek" Reviewed by Safak Aydogan on Temmuz 07, 2016 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.