Benim Kesici (Cutter plotter) Tarihim -2- "Bugün "

Dünkü yazımda size kesim plotterlari ile hikayemin nasıl başladığını anlattım.  Benim gibi Açık hava reklamcılık içinde doğan ve büyüyenler beni daha iyi anlamışlardır birçok mesajlar geldi. Birol Fedai büyüğüm çok güzel şeyler yazdi, sağolsun.
Hikayenin devamında firmamız Roland makineler sattı ben roland kurdum, sonraları Şu anda ORAFOL Türkiye  Genel müdürü değerli büyüğüm Cüneyd Opak beyin girişimleri ile o zamanki ismi Summagraphics şimdiki Summa makine  sattık ve kurdum 2000lerin başı idi. Sonrada hep dijital baskı oldu hayatımda.

Gelelim bugünlerde hangi kesin plotterları ve firmalari var:


  1. ROLAND: Alt bayileri ile halen en çok bilinen marka .
  2. MUTOH: Prodigital  ve Folpa distibutorleri bu iyi Japon markasini ağırlıklı baskı makine olsada kesiciler satıyor.  Ancak Mutoh kesiciler asıl yükünü yıllardır çeken Ömer abimin TAN Reklam firması yapmakta.
  3. MIMAKI: Roland markası gibi istikrar abidesi PIMMS distribütörlüğünü yıllarca yapmakta başarı ile.
  4. SUMMA ISTANBUL: Değerli büyüğüm Cüneyd Opak onderliginde ve dostum Murat Öztürk  yönetimindeki firma Summa tüm ürünlerini yıllardır Türkiye sunmakta.
  5. Set Makine: Ankara Set reklamdan doğan firma yıllardır uzak doğu markası COPAM kesim plotter makineleri sunmakta.
  6. Olympos: Antalya merkezli Altuğ ve Volkan beylerin önderliğindeki Görünüm reklam bir uzak doğu markasına ,Olympos markası yaratıp hem başarı ile satış ve yıllardır servisi yapmakta.  Tam bir başarı öyküsü. 
Bunun dışında da bir çok kesim Plotter satan firma mevcuttur

Bugünlerde en ondekiler bence bunlar. 

Benim Kesici (Cutter plotter) Tarihim -2- "Bugün " Benim Kesici (Cutter plotter) Tarihim -2- "Bugün " Reviewed by Safak Aydogan on Temmuz 06, 2016 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.