ITMA Fuarın'da Xaar Baskı Kafaları...

Xaar baskı kafaları ITMA Fuarında
ITMA Fuarı , 4 yılda bir yapılan Dünyanın en büyük Tekstil fuarı ve organizasyonu , tam 7 gün süren

bu fuarda 168 adet Türk firması katılımcı olarak yer alırken , bende görevim nedeni ile Barcelonadaki

fuarda 7 gün bulundum.

Xaar 5601 Baskı Kafası
Xaar1201 baskı kafası
Bu vesile ile Xaar firmasının

standına uğrayarak , Xaar

1201 ve yeni çıkan Xaar 5601

kafaları inceleme fırsatım

oldu.





Ayrıca SpgPrint firması fuardaki tanıtımı yapılan makine'de

Pigment Beyaz kısmına Xaar 5601 kullanıyordu. Piyasa

açısında 5601 nozzle olan ve Kyocera'dan 2 kat daha hızlı

olan bu kafa Tekstil sektörü için çok cazipti.

Ancak Fuarda ve Xaar Standında bu kafanın halen tam

hazır olmadığı , özellikle Boya ve nozzle çevresi

konusunda zamana ihtiyacı olduğunu öğrendim.

Aşağıda Size ITMA'daki Xaar standından Video

paylaşıyorum.



Xaar 1201 ise Epson rakibi olarak özellikle Su Bazlı ve UV makinelerde daha stabil olarak

çalışmakta olduğunu öğrendim.

Özellikle Xaar 1201 uygun Sublimasyon inkjet dijital tekstil boyasının Türkiye'de üretim yapanve

ihraç eden Teksjet Kimya A.Ş'de üretilebilmekte olduğunu buradan paylaşabilirim.




ITMA Fuarın'da Xaar Baskı Kafaları... ITMA Fuarın'da Xaar Baskı Kafaları... Reviewed by Safak Aydogan on Temmuz 10, 2019 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.