En Ucuza Alma hastalığı Ülkemizi nereye götürüyor ?

EN UCUZA MAL ALMAK

Ülkemiz oldum olası , en uygun mallarla ticaret yapılan veya. hizmet satılan bir ülke olma yolunda

özellikle son 20 senedir ilerliyor, bunun sebebi Alım gücünün hızla düşmesi, Herkesin inanılmaz

Tüketim yapma ve Herkesin Patron olma ve Zengin olma hayalleri olabilir.

Ancak İthal ikame yani nerde ise birçok girdinin ithal olan ülkemizde , En iyi malı En Ucuza En uzun

vadede satmak insanları zengin eder mi ? 30 sene önce olsa, İnternet. Alibaba ve birçok bilgi erişimi

olmadığından sınırlı tedarik ve bilgi sebebi ile o günün koşulundaki en ucuzu aslında ucuz değildi ve

insanları hem zengin hem mutlu ederdi. Ama bugün bu geçerli değil.

Şu anda Tüm alıcılar , Hem en uzun vadede hem en ucuza hem de en iyi malı almak için inanılmaz

bir çaba içindeler, hatta Terminoloji yani bazı söylemler bile geliştirmişler :

" Benden kazanma ben sana birçok müşteri kazandıracağım "
" Bana yaptığını başkasına yapma "
" 6 ay vadeyi A firması veriyor ama ben A firmasını sevmiyorum sen ver senden alayım"
" Kar etmeye Kar etme gibi bakma , üretimin artar çok kazanırsın "
" Sana Çek vereyim sen git Kredi al , bak sana yardım ediyorum"

Eğer isteklerinden birini yapmazsanız , gelen terminoloji :

" Senin malın zaten fazla iyi değil, sen bilirsin "
" Sen bilirsin , Satıcılar kapımda "
" Sen bilirsin , O zaman ben sana dönerim "

Ülkemiz'de EN UCUZU alma ve arama huyu ülkemizi ucuz , ve daha az kazanan ve git gide İRAN,

MISIR gibi bir ülke olma yolunda ilerliyor ticarette.

İRAN ve MISIR'a benim gibi birçok defa ticaret için gidenler bilir, Ülkede hep En ucuz mallar alınır,

örneğin Türkiyenin kullanmadığı ve beğenmediği Brandalar, Boyalar hatta tel maşa makineler orada

en kaliteli adı ile düşük fiyata satılır ,uzun vadelerde.

Ülkemiz böyle değildi ama bu yolda ilerliyor, ve 10 yıl sonra hepimiz çok daha az kazanır olabiliriz,

çünkü herkes en ucuzu arayınca en kötü mallar bile 10 yıl sonra az kazanan bir ülke olucaz.

Yanılmak isterdim ama bugünkü görüntü bunu gösteriyor.

Şöyle bakın sizde İşiniz ne olursa olsun, En ucuzunu aramıyor musunuz ?
En Ucuza Alma hastalığı Ülkemizi nereye götürüyor ? En Ucuza Alma hastalığı Ülkemizi nereye götürüyor ? Reviewed by Safak Aydogan on Ocak 31, 2019 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.