Dijital Baskı uygulamaların da Epson DX5 mi Epson DX8 (TX800) mi tercih etmeli ?

SinoColor firması DX5 vs DX8 karşılaştırması
Son yazdığım Epson DX10-DX11- DX12 ilgili

Blog

yazım , bu kafa kullanan baskı makine

satıcılarını biraz üzmüş, birçok yorumlar ulaştı ,

hepsinin endişesini anlıyorum , kendi ticari hayatları

ve başarılarını engellemek peşinde olmam

düşünülemez , ancak

piyasa gerçekleri herkese sunmak , herkesin kendi

kararlarını vermesinin önüne de kimse geçemez.

23 senelik tecrübe ve inkjet konusundaki bilgilerim

yanında acaba bilgi kirliliği mi oldu , haksızlık

mı ediyorum diye düşünmedim değil, bu vesile ile

birçok Çinli kafa satıcısı ve makine satıcısı ile

yazıştım , tabii herkes kendi sattıklarını öne çıkarmakta ve övmektedir.

En son SINO COLOR firması yetkilileride bana TX800 yada DX8 adlı kafayı çok övdüler 6 kanalı

olmasına rağmen kafanın DX5'e inanılmaz benzediğini , fiyatının Son Kullanıcı için 300 USD ,

Aliexpress.com 'da daha uygun olduğunu dile getirdiler.

Hatta DX5 makine'den DX8 makineye geçiş için kartlar ürettiklerini ve çok kolay olduğunu

bildirdiler.

SINOCOLOR firmasının Türkiye'de bayisi varsa bu konuda eminim sizlere yardımcı olacaktır.

Ancak görünen o ki Düşük fiyatı ve daha hızlı Epson Kafalara, ekonomik sıkıntılar ve düşük yatırım

yapmak isteyen firmaların talebi olmaktadır ve olacaktır, Risk sevmeyen firmalar ise bilenen ürünleri

tercihe devam edecektir.

Tabii , hangi ürünün başarılı olup olmayacağını zaman ve pazar belirleyecektir, bu vesile ile

SINOCOLOR firmasının bana sunduğu resimleri ve linkleri paylaşıyorum.

DX8  (TX800) kafa ile çalışan tanıdıklarım olmadığından olumlu veya olumsuz yorumda bulunmam

yanlış ancak DX5 rakibi olabilecek mi , zaman gösterecektir, eğer bu kafa ile çalışan firmalar

görüşlerini lütfen paylaşsınlar , hem yeni alıcılar  hemde satıcılar için faydalı olacaktır.

Pazar gelişmesi için Ticari çıkarlarımız değil, Genel çıkarlarımız daha önemlidir.

Herkes yanılabilir, bugün doğru gözükenler yarın yanlış olabilir...

Çünkü Teknoloji bir bakıma Pazarlama ve Tüketim Teknolojisi üzerine kuruludur.


Dijital Baskı uygulamaların da Epson DX5 mi Epson DX8 (TX800) mi tercih etmeli ? Dijital Baskı uygulamaların da Epson DX5 mi Epson DX8 (TX800)  mi tercih etmeli ? Reviewed by Safak Aydogan on Kasım 26, 2018 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.