Referandum , Dijital baskı & Açık hava Reklam sektörünü canlandırır mı?

Referandum & Dijtal baskı sektörü etkisi
Açık hava reklam ve dijital baskı sektörü seçimlerde

her zaman hareketlenmiştir, bu hareketlenme son

yıllarda Genel seçimlerde daha az , mahalli seçimlerde

yoğun olmuştur.

Nisan ayında yapılacağı planlanan Evet ve hayır

Referandumu sizce Açıkhava reklam sektörünü

canlandırır mı?

Benim beklentim , Evet bir hareketlenme yapacağı ancak 1 olan iş potansiyeli maksimum  2

olacaktır.

Bu dönemde yapılan işlerde tahsilatlara çok dikkat edin derim !!!

Durağan işlerin ve dövizlerin çok arttığı bu dönemde bu Referandum bir nebze şerbet tadı

verecektir.

Umarım herkese eşit dağılır ve sadece bazı firmalara bu işler verilmez...




Referandum , Dijital baskı & Açık hava Reklam sektörünü canlandırır mı? Referandum  , Dijital baskı & Açık hava Reklam sektörünü canlandırır  mı? Reviewed by Safak Aydogan on Ocak 30, 2017 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.