Seiko Boya'da Çin'li SK4 ile Türk boya üreticisi Solvent boya arasında fark var mı?

Spt510 baskı kafası
Seiko SPT 510 Baskı Kafası

İlk defa videolu bir blog yazmaya karar verdim.


Meşhur Seiko SK4




Amacım iki farklı ürünün arasındaki fark varsa paylaşmak idi.

Dünyaca Meşhur Seiko SK4 solvent boya ürünü ve sahteleri ülkemizdede kullanılıyor ,çalışma

performansları orta derece ,koku ise kötü deniyor ama herkeste kullanıyor.

Yerli üretici Pikolitre kimya ise aylardır kendi mürekkebinin Çinli üründeki sağlığa zararlı olmayan

kimyasallar olduğunu söylüyor.

Picco Ink Seiko
Picco Yerli Seiko Boya
Buradaki iki adet video var bakınca , ben çalışma performanslarında bir fark göremedim.

Ürünlerin , Renk, Koku ve fiyatlarını bilemiyorum , ancak Bir satıcı her iki boyadan birine Boya

çalışmıyor derse  ha Çinliye yada Yerli üretici Pikolitre Kimya ,  Picco Ink ürünlerine bu kesinlikle

yanlı ve çıkarı olan bir tavırdır diyebilirim.

Bu videolardan gördüğüm kadarı ile her  ikiside çalışıyor...

Pikolitre Kimya'nın Picco Ink Seiko boyasının videosu -Phaeton makine'de ve koyu renk basarken:


Bu'da Meşhur Seiko Sk-4 Boyasının videosu -Phaeton makine'de ve açık renk fuarda basarken:



Ben gerçekten'de çalışma performanslarında fark göremedim , tek farkı biri koyu zemin diğeri daha 

açık renk basıyor birde herhalde koku ve fiyattır.

Eğer Pikolitre Kimya bu Seiko solvent  boyaları, Makine satan Firmalar ve Son Kullanıcıya doğru fiyattan vermezse  boya ne olursa olsun bence hiçbir şansı kalmaz.



Seiko Boya'da Çin'li SK4 ile Türk boya üreticisi Solvent boya arasında fark var mı? Seiko Boya'da  Çin'li SK4 ile Türk boya üreticisi Solvent boya arasında fark var mı? Reviewed by Safak Aydogan on Şubat 26, 2016 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.