Dijital Baskı'da Online Ücretsiz Eğitim ile sorunlara çözümler bulmak istemez misiniz ?

Pazarımızda yeterli sayıda eğitimin olmadığını
, ARED ve bazı STK eğitim çalışmalarını
taktirle 
Türkiye'de İlk Ücretsiz Online Dijital Baskı Eğitimi !

karşıladığımızı bilirsiniz.


22 yıllık Inkjet Dijital Baskı tecrübemle

yaklaşık 6 yıldır bu blogları yazan biri  olarak ,

Geçen hafta Sektördeki büyüklerimden

gelen rica ve istek üzerine , bir de sponsor

bulunmasının yardımı ile Dijital baskı'da ilk defa

ONLINE ücretsiz eğitim yapmaya başlıyoruz.

Oturduğunuz yerden katılabilecksiniz.

Buna  INKJET Akademi adını verdik  ,  ana amacım Dijital baskı'da yaşadığımız problemleri

çözmek,  makineden,  baskı malzemesinden, boyadan veya işletme konularında sorunlarımızı ve

tecrübelerimizi karşılıklı paylaşıp çözümler bulmaya çalışacağız.

 Bu eğitime sadece Baskı Makinesi Sahipleri ve baskı makinesi operatörleri katılabilecek, reklam 

malzemesi satıcıları ,makine satıcıları veya dijital baskıya yeni girmek isteyen firmalar bu

eğitime dahil edilmeyecektir.

Her Hafta Belirli Baskı kafasına sahip firmalardan 5 tanesi ile ,Cumartesi 12-13:00 arasında ,

SKYPE üzerinden görüntülü veya sesli bu eğitimi yapacağız.

Eğitim sonunda Sponsorlarımızdan süprizleri olabilecektir.

Buradaki tek amaç , ortak sorunlara çözümler bulmaktır.



INKJET Akademi'nin ilk dersleri:

1- 13 Şubat Cumartesi  -Seiko Baskı Kafalı Makinesi Olanlar için Eğitim !

2- 20 Şubat Cumartesi - Epson DX5 kafalı Eco Solvent Makineler&Problemleri Eğitim !

3-27 Şubat Cumartesi - Konica Baskı Kafalı Makinesi Olanlar için Eğitim !

4- 4 Mart Cuma :  Spectra Baskı Kafalı Makinesi Olanlar için Eğitim !!

Saat: 12-13:00

SKYPE üzerinden oturduğunuz yerden katılacaksınız ,

KATILMAK için:  info@piccoink.com veya safakaydogan@me.com email atabilir,  yada  0850 

393 80 15'ten  kayıdınızı yaptırabilirsiniz.


Bence Hayatın anlamı paylaştıkça artar.
Dijital Baskı'da Online Ücretsiz Eğitim ile sorunlara çözümler bulmak istemez misiniz ? Dijital Baskı'da Online Ücretsiz Eğitim  ile sorunlara çözümler bulmak istemez misiniz ? Reviewed by Safak Aydogan on Şubat 10, 2016 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.