Dijital baskı'da Yanlış makine seçimi...

Dijital baskı makinesi seçimini biz Türkler pek beceremiyoruz.

Çünkü seçim yaparken , bizi etkileyen faktörler'de duygusallık ,mantığın önüne geçiyor. 

Nasıl mı ?

Aynen şöyle :
Duygusal Kararlar


  • Benim Rakip Ahmet ,X marka dijital baskı makinesi almış ben de alıcam.
  • Benim Eski ustam U ,dijital baskı makine almış ben de alıcam
  • Günlük 50 m2 baskı işim yok ama ben saatlik 100m2 iş alırsam iş gelir..
  • 2.el baskı makinesi almam,onun yerine 2 katı borçlanır yeni makine alırım
  • Ben Makinemi Sadece A'dan alırım ?
  • Makineyi Fuarda gezerim ,ama gider gene ya C-D'deki yerden alırım?
  • Benim makinem 14pl olmalı ,çünkü X rakibimde öyle.
  • DışMekan işi yapıyorum,Epson kafa makine almam lazım hem de 2 yıl kalacak ..................
  • .......................vb

Yukarıdaki başlıklar size tanıdık gelmiyor mu ?

Bu kararlarımızın çoğunu etkileyen faktörler hep DUYGUSAL.. DUYGUSAL bir milletiz çünkü.

Ancak bu duygusallık sonra bizleri hüsrana sürüklemesin...

Siz Doğru Seçim için bu linki tıklayınız..


Dijital baskı'da Yanlış makine seçimi... Dijital baskı'da Yanlış makine seçimi... Reviewed by Safak Aydogan on Mart 05, 2013 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.