Dijital baskı makinesi hakkında tüm yalanlar..

YALANLAR
Bütün pazarlarda olduğu gibi bizim pazarımız olan Açıkhava reklam ve dijital baskı sektöründe bir sürü yalanlar vardır:


  • Benim makinem çinden değil Kore veya Taiwandan,
  • Ben makineye Çinde istediğim gibi yaptırıyorum ,Makineler X marka ama benimki başka,
  • Ben Çindeki Fabrikaya ortağım,
  • Ben Çindeki Fabrikanın Bütün Avrupa satışı haklarına sahibim,
  • Ben yaptığımı başkası yapamaz,
  • Benim Makinemle ,Rakip makine özellikleri aynı görünebilir ama benim makinem daha hızlı ve boya maliyeti 0.10 dolar sent.
....................

O kadar çok yalan varki saymakla bitmez...
Dijital baskı makinesi hakkında tüm yalanlar.. Dijital baskı makinesi hakkında tüm  yalanlar.. Reviewed by Safak Aydogan on Şubat 09, 2013 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.