Turkiyenin en basarili dijital baski makinesi saticisi..

Bu oyku Sign İstanbul 2012  fuarinda Anadolu'dan gelen  bir firma tarafindan anlatilan hikaye sonucu kaleme alinmaya  karar verildi.

Soyleki, Standa gelen 7-8.holde bircok baski makinesi goren firma , kendisi yillarca beni tanir, sizi cok taktir ediyorum ,Turkiyede uretip ,ihrac ediyorsunuz ancak hem siz hemde bu buyuk baski makine tedarikcileri yanlis yapiyor, bosuna bu hava civa dedi..

Turkiyenin en basarili  dijital baski makinesi saticisini taniyor musun dedi?
"Aklimdan  sensin herhalde gecti"

Dediki  ne  sensin, ne su  P, ne su S ne su M nede oburu...


Bu bizim oradaki  X hoca efendidir...


Dedim haydaa ne alaka ...?



Dediki hicbir  fuara katilmaz  ancak ,cindeki butun fabrikalardan malzeme ,boya ,makine getirir..hem de isteklerle, stok tutmaz, servis vermez.

Cinde odenen parayi nakit alir, sevkiyat ve gumruk ,gumruge gelince alir, karini min.tutar  ancak ithlatci diye gecen firmalara bile makine,boya hatta yedek parca satar.
İsci yok,dukkan yok ,stok yok...

Birde ucuz verdiginden hayir duasi alir, yilda yaptigi satis 1.000.000TL ulasmis...

Simdi  soyle bakalim haksizmiyim ben ,dedi.....?

Bende haklisiniz valla, hepimiz dukkanlari kapayalim o zaman dedim....

İste Cin Cumhuriyetinin yarattigi turkiyenin en iyi saticisi....
Turkiyenin en basarili dijital baski makinesi saticisi.. Turkiyenin en basarili dijital baski makinesi saticisi.. Reviewed by Safak Aydogan on Aralık 31, 2012 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.