Reklamcının en büyük Derdi -Malzeme kaybolması-


Dijital baskı ve reklamcının en büyük derdi malzeme kayıbı..

Açık hava reklam ve dijital baskı firmalarının en genel dertlerinden biri de , çalışan elemanlarının

firma malzemelerinin (okta bıçak,metre,çekiç....gibi) hor kullanmalarıdır.


O kadar çok kayıp,arıza sonuçları olmaktadır ki, bazı firmalar her ay belli bir parayı malzemeye vermektedir.

Avrupa'da insanlara malzemeler zimmetlenir ancak biz de herkes her işi yaptığından bu iş çok zor.


Reklam ve dijital baskı firmaları patronları da bu sebepten çareyi ya çok ucuz malzeme ve makineler yada

çok pahalı ve kaliteli malzeme ve makineler alıp, usta başlarına zimmetlemekte bulmuşlar.

Ne diyelim ? Bunların hepsi ülke parası ile alınıyor...

Siz Bir yılda Malzeme ve takımlara ne kadar para ödüyorsunuz ?


Reklamcının en büyük Derdi -Malzeme kaybolması- Reklamcının en büyük Derdi -Malzeme kaybolması- Reviewed by Safak Aydogan on Ekim 03, 2012 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.