Reklamcının En Büyük Düşmanı - " Stres" !

STRES VE İLAÇLAR DOSTUMUZ...

Kendimi bildim bileli Açık Hava Reklam Sektöründeyim. Nasıl mı ? Babanız , Açık Hava Reklam

Sektörüne 1966'da girer ve siz 1975'te doğarsanız, Bu sektöre doğmuş olursuınuz.

BIKTIM DEMEDİNİZ Mİ HİÇ?
Babamla ilgili ilk hatıralarım , bitmek bilmeyen çalışmaları ve

herzaman Stresli ve apart'da bekleyen bir

Uçak misali yapısı olmuştur.

Hiç Anlamazdım Okul zamanı bu durumu ve Çok Garip gelirdi.

Tam 18 sene sonra , Etrafımdaki herkes bana aynı şeyleri soruyor , Ne bu Stres diye ?

Hele Doktorlar bir akıl veriyorlar ki ? Endişe yapma ,Stres yapma  filan...

YETER DEMEK İSTİYORSUNUZ !
Ama 18 senede birçok Reklamcı,Tabelacı,Dijital baskıcı ve Kopyalama Merkezi sahibi ve çalışanı ile

tanışma  fırsatım oldu.

%95'inde gördüğüm manzara hep aynı idi, Hep bir stres hep bir karınca gibi gece gündüze karışmış

çalışma, eve gidince Kafa'nın bu stres'le dolu olması.

Stres Çalışan ve Patron ayırt etmiyor Sektörümüzde...Herkesi vuruyor.

Aslında Araştırmak lazım ,Bu İşimizin Bize yarattığı Stres Hayatımızdan Ne Kadar Yıl götürüyor , Ailemize

,eşimizi dostumuzu ne kadar yıl bu stresten üzdük diye?

Sektörümüz için çok ilginç bir Söz duydum geçenlerde , paylaşayım :

"  Reklamcı isen Stres ile dost olmalısın  yoksa Seni bitirir "..., bu söz tam 30 senesini bu işe vermiş bir

Tabela Ustasının sözü ki kendisi mesleğini severek yaparak Emekli olmuştur."

Herhalde Stresimiz ölünce bitecek...
Reklamcının En Büyük Düşmanı - " Stres" ! Reklamcının En Büyük Düşmanı - " Stres" ! Reviewed by Safak Aydogan on Eylül 08, 2012 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.