Baski makinesi alanlarin En buyuk sikayetleri...


PROBLEMLER HEP İŞİN İÇİNDEDİR 
Almışınız baski makinenizi , istiyorsunuz ki işinizi yapın, paranızı alınız ...işiniz gelişsin..

Ancak bir  problem silsilesi sizleri bekliyor...

İşte Dijital baski makinesi alanların en büyük sikayetleri sirasiyla:


1- Dijital baski makinesi aldım ,ancak aldığım yerden Teknik servis hizmet alamıyorum..

Kafanız Karşık  Değil mi?
2- Dijital baski makinesi aldım, satan yerin elinde yedek parça yok , parça bekliyorum.

3- Dijital baski makinesi aldım, ancak baski fiyatlari o kadar düşük ki, iş yapiyorum kazanç elde edemiyorum ,malzemeciye borçları zor ödüyorum.

4-Dijital baski makinesi aldım , baski kalitem düşük...

5-Dijital baski makinesi aldım, Nasıl çalıştırıcam bilmiyorum

6-Dijital baski makinesi aldım , Katalogta yazıyordu 60m2 saatte hız, bense 30m2 zor alıyorum...


Yukarıdaki Noktalar nerdeyse Türkiye'de bir çok dijital baski işi yapan firmaların başına gelmiştir, yada

gelmektedir.

Sorunlar büyümeden siz sorunları küçültün derim , Makine satan firmanın Ne kadar baski makinesi,ne kadar çalışanı var bir bakınız derim.

REFERANSLAR ÖNEMLİDİR
5 Adet Referans firma isteyin, yetinmeyin kendinizde araştırın..

Firma hakkında en çok olumlu duyduğunuzdan Makinenizi alın, bunun Dünyada başka bir yolu 

yok...


Baski makinesi alanlarin En buyuk sikayetleri... Baski makinesi alanlarin En buyuk sikayetleri... Reviewed by Safak Aydogan on Eylül 04, 2012 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.