2011-2012 yillari Turkiyedeki Dijital baski hacmi ne oldu?

SAYILAR YALAN SÖYLEMEZ
Türkiye'deki  Dijital baskının Cirosal Hacmini bilmenin bir yolu var mı bilinmez ancak bunun en kısa sürede bulmanın bir yolunu bulmalıyız.

Örneğin ; A.B.D 'de 2011 senesinde  Dijital baskı sektörünün 2010 senesine göre Ciro bağlamında %14 

büyüdüğü yapılan Anketlerle biliniyor. Bu sayı %2 hata payı ile doğru .. Anketleri Özel kuruluşlar yapıyor.

Türkiye'de İnsanlar bu konularda Anketten Daha başarılıdır. Kime Sorsan Size Göklerden Düşen Rakamlar

söylerler.

SAYILARLA OYNARSANIZ
KENDİNİZİ KANDIRIRSINIZ!
Örneğin, Türkiye'deki Açık Hava Reklam Sektöründe Ne Kadar (Atıl&Çalışan) Baskı Makinesi vardır

diye tam 6 ay birçok Pazar Liderine,Reklamcı büyüklerimize sordum. Sonuçta 1000 Adet diyende

çıktı,100.000 Adet diyende ....

Yaptığımız işleri kafadan atma yöntemlerle , Bu yapıyorsa çok iş vardır diye değil, Bilimsel İstatistiki

verilere dayandırılarak kararlar almak gerekir.
İSTATİSTİK RAPORLARA GÜVENİN
Yapılan bir Araştırma'da A.B.D'de şirket kararlarından %100 İstatistiğe dayandırılarak yapılan 

kararların %49u başarılı olmuş, %80i istatistik ve %20si diğer koşullara bağlı alınan kararlarda 

%65,4 ü başarılı olmuş. Ve kararlarının %50si istatistik %50'si diğer koşullara bağlı alınan 

kararlarda %38.1'i başarılı olmuş.

Karar Sizin...

2011-2012 yillari Turkiyedeki Dijital baski hacmi ne oldu? 2011-2012 yillari Turkiyedeki Dijital baski hacmi ne oldu? Reviewed by Safak Aydogan on Ağustos 29, 2012 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.