Karar Verdim ben de Çin den makine getiriyorum !




Dedim ki abi sen Reklamcısın,tabela imalatçısın ,ne işin var 


Çinden baskı makinesi getirmekte ?


Adam bir off çekti, bak oğlum bu 2 makineyi Türkiyeden 


satıcılardan aldım, satana kadar takla attılar,çek ve senet ne varsa 


aldılar dedi.


Sattılar, servise adam çağır ki bulasın,bulunmaz hint kumaşı sanki.


3 Hafta önce Şangay fuarına gittim,ne göriim inanmazsın ? Benim 


28.000 USD aldığım makine 13-14.000 USD değilmi? Bu kadar kar olmaz dedi..


Dedim abi yapma !, Bunun yolu var ,gümrüğü var  hepsini nakit, vadeli hiç birşey yok.


Burayı anlatırken haklısın gibi kafayı sallıyordu...


Servis veriyor adamlar, yolu var,işçisi var ,parça yedek parça tutuyor dedim, yine şahlandı bir anda.


Ne servisi imiş...Adam gibi servis veren 2-3 firma var ,onlarda boya .....L gibi geçiriyorlar dedi..


Anladığım kadarı ile çok kararlı idi, bu örneği buraya yazmamdaki amaç bu ve benzeri son 


kullanıcıların mevcudiyetinin artmaya başlamasıdır.


AL-GETİR-SAT mantığındaki iyi hizmet vermeyenler ile -AL-GETİR-ARKASINDA DUR-SAT 


mantığındakiler arasında fark var ama miktarları az.


AL-GETİR-SAT küçük kapasitedeki firmalaırn kolay yapabileceği şey...


Makine çöplüğüne doğru gidiyoruz, Eski Kafalı makineleri kimse artık almıyor, bende diyorum ki, 


artık onları yeni teknolojiye ama ucuza çevirelim. Mesela Xaar Kafalı makineniz mi var Epson DX-5 


çevirelim...80plden 7.5pl düşünsenize ?


Yapılamaz diyenlere duyurulur, YAPILIR,YAPILDI ? BU DÜNYADA ÇİN DEVİNDEN SONRA 


BÜTÜN ÜRETİCİLER -SATICILAR HERŞEYİ YAPAR! Bakınız http://www.teknolojiniziyenileyin.com




DEVİR EKMEĞİN ASLANIN AĞZINDA OLDUĞU DEVİR.





Karar Verdim ben de Çin den makine getiriyorum ! Karar  Verdim ben de Çin den makine getiriyorum ! Reviewed by Safak Aydogan on Temmuz 31, 2012 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.