Fespa Eurasia 2017 fuarı benim için özel bir
anlama da sahip oldu, yıllar sonra tekrar bir
marka için
görevlendirilip , fuarda katılımcı olarak yer alma
fırsatım oldu. Bu vesile ile benimle tekrar fuarda
buluşan , eski rakiplerim dahil , bana tüm iyi
dileklerini ve beni gördükleri için mutlu
olduklarını dile
getiren Herkese teşekkür ederim.
Gelelim , Fespa Eurasia 2017 fuarının katılımcı ve yıllardır katılmamış gözü ile değerlendirmeye :
Öncelikle belirtmeliyim ki , Ekonomik çalkantılar ve Nakit sıkıntısı Fuarı ciddi etkilemiş gözüküyor.
Fuar daha öncede belirttiğim gibi 2 holde idi, 4.holde Açıkhava Reklam , 8.holde Dijital Tekstil ile ilgili idi.
Dört günlük fuar'da, Ziyaretçi adedi olarak bakıldığında , Açıkhava reklamcıların , Tekstilcilere göre
çok daha fazla ilgisi olduğu hatta bu ilginin 2 ay
önce Sign Istanbul fuarı olmasına rağmen çok
olması , Açıkhava reklam sektöründe halen ciddi
iş potansiyeli , ve heves olduğunu göstermekte idi.
Tekstil kısmında ise , müşterilerin rağbet etmemeleri , Tekstil sektörünün 2017 iyi geçirmediği , ve
sebeple bir küskünlüğün olduğu gibi yorumlansa'da , bir kısım insanda Türkiye'de FESPA fuarını
Tekstilcilerin ciddiye almadığını konuşmaktadır.
Bu bağlam'da Fuara gelemeyenlerin , Fespa Eurasia fuarında kaçırdıkları başlık başlık şunlardır:
anlama da sahip oldu, yıllar sonra tekrar bir
marka için
görevlendirilip , fuarda katılımcı olarak yer alma
fırsatım oldu. Bu vesile ile benimle tekrar fuarda
buluşan , eski rakiplerim dahil , bana tüm iyi
dileklerini ve beni gördükleri için mutlu
olduklarını dile
getiren Herkese teşekkür ederim.
Gelelim , Fespa Eurasia 2017 fuarının katılımcı ve yıllardır katılmamış gözü ile değerlendirmeye :
Öncelikle belirtmeliyim ki , Ekonomik çalkantılar ve Nakit sıkıntısı Fuarı ciddi etkilemiş gözüküyor.
Fuar daha öncede belirttiğim gibi 2 holde idi, 4.holde Açıkhava Reklam , 8.holde Dijital Tekstil ile ilgili idi.
Dört günlük fuar'da, Ziyaretçi adedi olarak bakıldığında , Açıkhava reklamcıların , Tekstilcilere göre
çok daha fazla ilgisi olduğu hatta bu ilginin 2 ay
önce Sign Istanbul fuarı olmasına rağmen çok
olması , Açıkhava reklam sektöründe halen ciddi
iş potansiyeli , ve heves olduğunu göstermekte idi.
Tekstil kısmında ise , müşterilerin rağbet etmemeleri , Tekstil sektörünün 2017 iyi geçirmediği , ve
sebeple bir küskünlüğün olduğu gibi yorumlansa'da , bir kısım insanda Türkiye'de FESPA fuarını
Tekstilcilerin ciddiye almadığını konuşmaktadır.
Bu bağlam'da Fuara gelemeyenlerin , Fespa Eurasia fuarında kaçırdıkları başlık başlık şunlardır:
- İlk defa bir fuarda UV Baskı makineleri adeti , Solvent ve Eco solvent baskı makinelerin adetini geçmişti,
- İlk defa bir fuarda 3 Adet Türk üretimi Dijital Baskı makinesi bir arada sergilenmişti , Bunlara Optimum Digital , Future Digital'in Tekstil sektörüne sunduğu STAMPA, ve DTG sektörüne sunulan Flat bed Pigment bir yerli yazıcı var idi(Firma adını daha sonra bir blogda yazacağım)
- İlk defa CMYK ve Optimum firmaları ayrı ayrı fuara katıldılar, ve aralarındaki ticari ilişki ayrılmış idi,
- İlk defa 3 Adet Yerli Sublimasyon Boya üreticisi aynı anda Fuara katıldı ( URAS KİMYA , Lustre , Teksjet Kimya A.Ş),
- İlk defa bir fuar'da ,Promakim standında (Halil İbrahim OĞUZ'un özel emekleri ve ilgisi ile), MERCEDES marka bir araç SWAROVSKI taşlarla kaplanmış olarak sergilendi ve gerçekten çok özeldi.
Fespa Eurasia 2017 fuarına gelemeyenler için ,Fuarın ardından değerlendirmeler...
Reviewed by Safak Aydogan
on
Aralık 12, 2017
Rating: