İşte Karşınızda Xaar 1201 baskı kafası , hemde canlı ...

Şafak Aydoğan Xuli Fabrikasın'da
Görevlerimden dolayı 10 gün önce Çin'de bir

kaç firma ziyareti gerçekleştirmek durumunda

kaldım.

Bu arada Guangzhou kentinde 2-3 saatlik

boşluğum vardı ,bunu da değerlendirmek için

Xaar 1201kafaya yatırım yapan  XULI

firmasını yerinde ziyaret ettim. Satış Müdürü

Robin beni inanılmaz iyi karşıladı, Dijital baskı

makinesi satmadığım ve satmayacağımı bildiği halde, özellikle uluslararası

piyasadaki birçok müşterim olması sebebi ile beni kabul ettiler.
Xaar 1201 baskı kafasını incelerken




Ne kadar büyük yatırım yaptığını gördüm, En

az 6,5 milyon USD gibi bir tutar Xaar 1201

kafayaXULI sahibi yatırım yapmış ve Çin'deki

tek satıcı olmuş.

Makineler geliştiriliyordu. Hepsini gördüm.



Daha sonraki Blog yazılarında onlarıda paylaşacağım.





İşte burada  Video'da size ,  ilk defa Xaar 1201 baskı kafasının canlı Videosunu paylaşacağım.




Şafak Aydoğan olarak her zaman amacım yenilikleri takip etmek ve bilgileri olabildiğince paylaşabilmektir.

bana ulaşmak için : safakaydogan@me.com

İşte Karşınızda Xaar 1201 baskı kafası , hemde canlı ... İşte Karşınızda Xaar 1201 baskı kafası , hemde canlı ... Reviewed by Safak Aydogan on Ekim 02, 2017 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.