Dijital Baskı Makinesi ithalatçıları açısından......

Bugüne kadar yazılarımda Son Kullanıcıların görüşlerine 

Zorluklar Bitmez

ağırlık verdim, Son zamanlarda Dijital baskı makine 

ithalatçılarının çok kazandığı ve hizmetini iyi vermediği 

söylemleri duydum ,hak verdim buradan yazdım. 

Hala bu söylemin doğruluğuna inanıyorum.

Ancak Bu işin birde öbür boyutu var, Nasıl Tüm Dijital baskı makine ithalatçıları aynı karakter ve

yapıda değilse, Son Kullanıcılar'da değildir..

Dijital baskı makine ithalatçıları özellikle , Pazara Sanki Bir Finansman kuruluşu imiş gibi de hizmet

ediyorlar. Hayalinde 50.000TL civarı makine almak olan Bir Reklamcının , finansmanı yeterli

olmazsa , kendisine vadelendirerek , belki borçlandırıyor gibi de olsa, Makine sahibi yapıyorlar.
Hangisi Doğru ?

İyi niyetli olanlar borçlarını öderken, özellikle Çek kanunun boşluklarından yararlanan kötü niyetliler

ise Satıcıları zor duruma sokuyorlar.

Dijital baskı makinesini tabiiki Çin'den Nakit paranız varsa ucuza alırsınız, ancak Hem yeteri kadar

finansmanınız yok, hemde Dijital baskı makinesini vadeli ancak çok ucuza isteyenler var. İşte burası

Şaka gibi.

Eski işim'deki görevim nedeniyle 18 Sene Sign Istanbul fuarında Tedarikçi olarak yer alma fırsatım

oldu. Bir çok insan ile görüştüm , pazarlık masalarına oturdum.

Bunların içinde Fuara kendini tatmin için gelenler, Kendini çok uyanık sananlar ve Ciddi Ticaret

erbapları vardı.

Özellikle kendini tatmin için gelenler, Fuara gelir her standda anlaşma yapar, İsmini makineler

yazdırır, hatta ileri gider müşteri çek verir veya kapora verir, Bir bakarsınız aynı firma 4-5 makine

almış Fuarda.

Pazartesi olmuş Firma yetkilisi , Kar yağdı, çamura battı, ya hepsi iptal yada 1 tanesni mecburen alır.

İşte böyle insanlarında mevcut olduğumuz Açık Hava Reklam Sektöründe, 1 elin 5 parmağı aynı

olmadığı gibi insanlarda aynı değildir.

Bizim sektörümüze dışardan bakanlar amma çok kar var dese de, Bu işin zorluğunu içine  girmeyen anlayamaz.
Dijital Baskı Makinesi ithalatçıları açısından...... Dijital Baskı Makinesi ithalatçıları açısından...... Reviewed by Safak Aydogan on Ağustos 24, 2016 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.