Piyasa'da çamur atılan ve hepimize yanlış pompalanan bilgiler var..

Bu halde bile devam etmeli..


Ne demişler, Çamur at İzi kalsın , Sonrasını Yüzüne bulaşan uğraşsın bende o aradan çıkarımı sağlayayım...





O kadar Çıkarları sebebi ile Açık hava reklam sektöründe Satıcı ve Bazı Son kullanıcıları tarafından 

bilinçli pompalanmış Yanlış Bilgiler var ki....

Mesela bunlar:

nasıl izi kalıyor...çamurun!
  • UNIFOL Folyo,  Oracal Folyo'dan iyi değildir..... (Tamamen yanlış ve maksatlı bir çamur atma sözüdür, kaliteli eşit hatta bazı yerlerde UNIFOL Folyo çok kaliteli ,bazı modellerde ORACAL daha iyidir.)
  • Ben Boyayı Çin'den değil Kore'den getiriyorum ... (Türkiye cumhuriyetinde görmek olduğunuz 20USD ve altındaki tüm boyalar Çin malıdır. Çünkü Korede Boya fiyatları ithalatçı için 10 USD üzerindedir tüm firmalarda. Yani maksatlı yazı)
  • Benim Çin Solvent baskı makinem Diğer Çin baskı makinelerinden daha, bana özel ürettiriyorum. Bu tamamen yanlış ve maksatlı bir haber...Çinli fabrikalar aylık ortalama 600-700 makine satmak zorundadır, bu sayıyı Türkiye'de bugün için (geçmişte yapmış 2 firma var) imkansızdır. Çinlinin ana pazarı Çin,Hindistan , Karı ise tüm diğer Dünya ülkeleridir.
  • Türkiye'de Solvent boya üretilmez, Çinden getirip ,bidonluyorlar .... Defalarca yazdım , Bu ülkede Stetjet,Dropjet, EZO, ve Piccoink  solvent ve eco solvent, ve bir kaç Desktop printer mürekkepçisi oldu ve halen üretim yapılıyor. Ancak bu fabrikaların varlığı ithalatçıları tehdit ettiğinden bunlara da çamur atılması daha faydalı görülüyor.
  • Çıkarınıza gelmeyince yaaa Ahmet o işi başaramadı ben denedim ,sakın ona gitme, komisyon aldığın ama karşındakinn bilmediği Mehmet'de bu ürün daha iyi oradan al!!!!

Dünya Çıkar dünyası , bunu bilmeyenimiz yok .... Ama çamuru silmekle mücadele ederseniz , 

bazılarının arkadan parsayı götürdüğünü geç farkedersiniz, Çamur atana ya  Tokat atmalı , yada 

Allaha havale edip , işimize odaklanmalı.. 

Herşeyi Zamana Bırakmalı. ... Doğru yolda iseniz Zaman sizi haklı çıkarır...

Doğru söyleyen tüm dostlara selam olsum.

Piyasa'da çamur atılan ve hepimize yanlış pompalanan bilgiler var.. Piyasa'da çamur atılan ve hepimize  yanlış pompalanan bilgiler var.. Reviewed by Safak Aydogan on Şubat 12, 2016 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.