7 Şubat 2016 Pazar

Dijital Baskı Sektöründe Kemer Sıkmak ...?

Sıkalım kemerlerimizi...

İnsanlar hep iyi günlerini hayal ederek çalışır ve yatırım , borç içine girerler.



Kötü günler gelince , insanın sözü sadece Malına

geçer, maddi problemleri çözmek için.

İşte böyle zorlu ve kötü günlerde de Dijital baskı 

makinenizi satmaya kalkar ve nakde ihtiyacınız

çoksa dijital baskı makineniz hem yok pahasına satılır hem de siz çok sıkılırsınız.

Hakkı ile satmanız ise zamana ve şansınıza bağlıdır.

Bugünlerdeki Türkiye Ekonomisinin sıkışık yapısı , Turizmin bile 2016 yazında inanılmaz müşteri

kaybı , rezervasyon iptalleri müthiş sayıda, Türkiye'ye 2016'da çok daha zor günlerin beklediğini

göstermektedir.

Şimdi bu realitede, ya satıp kurtulacaksınız ,yada bekleyip değerini bulmasını sağlayacaksınız ,son

tercih yatırım yapacak bir ortak almanız olacaktır ki bu ihtiyacınızı karşılar ama gelecek problemlere
Açıkhava reklam&Dijital Baskı örneği

açık olacaktır.

Türkiye'de Dijital baskı ve Açık hava Reklam sektöründe ,

firmaların tamamına yakının Ciroları

ciddi düşmekte olup , karları azalmakta , Giderleri baki kalmakta



olup , bu sebepten firmalar kendilerine birçok çıkış yolu aramaktadırlar.

Kriz çığırtkanlığı yapanları hiç sevmem ama Açık hava reklam ve Dijital baskı pazarında insanların

zor günler yaşadığıda bir gerçek...

Kemerleri sıkın sıkabilirseniz, eğer delik kaldı ise..