Dijital baskı'da Rakiplik ve İşbirlikleri..

Dijital baskı'da haksız rekabet olmamalı
Ölümüne rekabet yanlıştır.

Dijital baskı makinesi ile ilgili her türlü ticareti yapanlar ve ürün, makine, boya üretenler aslında bir
bütünün parçalarıdır.



Ancak Çin Ticaretinin başladığı günden itibaren , Türkiye'nin de üretimden çok ithal ikameci yani

ithalatı full destekleyen kanunları olunca, Çin'den ve Tayvan'dan ucuza alıp satmak herkesin tercihi.

Tabi Çin'in tüm dünyaya açılması ,aynı zamanda aynı ürünü satan bir çok ticaret erbabı doğurdu ki bu

aynı ürünün birbiri ile savaşması ,fiyatın ölmesi demek oldu . Bu işi yıllardır hizmetle harmanlayıp

yapanlar oldu, olmakta, Bu işi üretim ayağında olan ve maliyet tutturamayanlarda bugünlerde Tüm

piyasa Son Kullanıcılara gitmekte, Bayiilerin illa'da çin , illa 'da daha fazla kar mantığının karşısında

Daha fazla iyi ürün ve daha adil kazancın son kullanıcıya vardırmaktadırlar.

Kimse piyasadında ve işinde rakiplerin girmesini ,fiyatların düşmesini istemez. Bundan korkar

Dijital baskı firmalarının işbirlikleri
İşbirliği Gerek ....
çekinir, Piyasa'da son kullanıcıya yönelik tehtidler başlar, Maalesef Hakkı ile rekabet etmeyenlere

ülkemizde çok ağır bir Hukuk  uygulaması olmadığından hakkınızı aramaya kalksanız , Dava bitene

kadar küçük rakipler zaten yok oluyor.. Yani herşey karma karışık.

Tabii ki Herkes Rekabette savaşacak ancak Bir gerçek hiç değişmeyecek , bu söyleyeceğim karşı

çıkabilirsiniz ancak Az sayıda gönlü temiz insan hariç tutuyorum ,  Biz Türkler Birbirimizi

çekemeyen , aman o kazanmasın ben kazanayım, Başarılı olanı kötüleyim , onu aşağıya çekeyim

derdindeyiz hep.. Bunu yazarken Bu milletin bir evlatı olmaktan gurur duyarak söylüyorum..

Yani Hep bana hep bana Rabbena diyerek bu işi nereye varır...
Dijital baskı'da Rakiplik ve İşbirlikleri.. Dijital baskı'da Rakiplik ve İşbirlikleri.. Reviewed by Safak Aydogan on Şubat 19, 2016 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.