Zaman denen o hain ...

İnsanlar bir ömür yaşar , bir anlık göz kırpma kadar çabuk geçer  derler... 

Yaşınız küçük iken , günler çabuk geçsin , dersin zili çabuk çalsın,hemen boy atayım , yaşım ileri gitsin istersin. Sana bir çok kelam ederler , bende büyücem aman şu zaman hemen geçsin dersin.

Yıllar geçer, bir bakarsın ki günler hızla akıp gidiyor , anlayamıyorsun. 

Yaşım 39 oldu daha iki gün önce, ne zaman 9 yaşımda idim  hatırlamıyorum, siz hatırlıyor musunuz ?

Geriye gitsek hayatımızda ne kadar şeyi farklı yapmak isterdik değil mi? 

Aynı hayatı farklı yaşayabilmek imkansız..

Ama bir gerçek var ki , benim böyle bir şansım olsa idi,  1 yıl önce 1 Nisan 2013'te hakkın rahmetine uğurladığımız Babamız Adil Aydoğan'la bir çok şeyi farklı yapardım.

Babasız bir oğul rotasız bir gemidir demiştim 1 sene önce bir blog yazımda, gerçekten de öyle Rota'yı belirleme göre Oğulda olması  ve arkana baktığında babanı görmemek çok acı.


Şu hain , Zaman denen ,kum taneleri hayatımızdan hep bir şeyler alıyor.

Zamansız ölümler, zamansız hareketler, zamansız sevinçler...

Çocuklarımıza öğretmemiz gereken en önemli Değer Zamanı Etkin Kullanmaktır....






Zaman denen o hain ... Zaman denen o  hain ... Reviewed by Safak Aydogan on Nisan 01, 2014 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.