1 Nisan'da şaka yapan babama...


Gökyüzüne bakıyorum şu an ,günlerden bir 1 Nisan, yağmur usulca çiselemeye başlamış durumda, içimde bir çok karmaşık duygu hakim.Erkek olmak ne zor diyorum bir yandan bir yandan yakında Allah izin verirse Babalık duygusu tatacağım için heyecanlıyım.
Bir çocuk babasından ne bekler diye düşünüyorum..Bana göre nasıl ?
  1. O benim idolüm
  2. O benim koruyucum
  3. O benim sırdaşım
  4. O,sevgisini bana karşılıksız veren kişi
  5. O sözü özü doğru olan kişi,
  6. O benim canım.
Görsel
Ama o hayatta nüktedanlık olmayan ,şaka bile yapmayan babam Hayatının şakasını bana ve Ailemize yapıp 1 Nisan 2013 Günü toprağa verdik.İnsan arkasında bu kadar seven ve sayan bırakırmı bilemem ama o benim babam değil,çalışanlarının ve birçoğumuzun babası idi.Adam gibi adamdı. Doğrudan şaşmazdı, Eskiden nadir kalmış bir örnekti, Rakip dinlemez herşeyi paylaşırdı, belli etmez yardım eder söylemezdi,O benim hayatımda herşeyi bir taktir görebilmek ,Aferin oğlum demesini duymak için yaptığım Canımdı.
Arkama bakmadan kendimi bıraksam orada Babamın olacağını bilirdim,hep de olmuştu.
Evet dostlar Bugün Baba gibi Baba denen Babam Adil Aydoğan'ı toprağa verdik.
Erkek olmak çok zor, Oğul olmak ve babana son görevinde direyetli olup, herkesi ayakta tutmak çok zor, İçindeki yangını söndürmenin yolu yok , Ama Dostlar Galiba Baba olmak bundan da zor.
Bende kızıma Adil babam gibi baba olmayı dilerim ,Allahtan.
Babası hayatta olan Tüm dostlara ,Babanıza bugün bir ziyaret edin,telefon açın, yada ellerini öpün ve ona sıkı sıkı sarılın diyorum.
Babasız kalmak bir oğul için rotasız gemi gibi olmaktır...
Tüm Babaların ellerinden binlerce kez öperim..
1 Nisan'da şaka yapan babama... 1 Nisan'da şaka yapan babama... Reviewed by Safak Aydogan on Nisan 01, 2013 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.