Dijital baskı boyaları 10 TL olsa olmaz mı ?

Bizler çok araştırmacı bir milletin evlatlayız,tez canlıyız, kolay unutan,sevecen ancak çok rekabetçi ve sonuç odaklıyız.

Geçenlerde bir müşterimiz, 
-yahu burada üretiyorsunuz şu Stetjet boyayı yıllardır, hala fiyatı 30-40 TL arası,siz yapmıyormusunuz şunu  yapsanıza şöyle 10 TL dedi.Valla çin boyaları sizden ucuza dedi.

-Bende kendisine Çin boyalarına göre bizim boya nasıl dedim, tamam 10 numara kalite ama bunu 10 TL yapsan piyasayı kırar geçirisin dedi.

-Bende 10TL satabilsem ,Türkiye değil Dünya bizim olurdu ancak bu hammaddeleri ve malzemeleri toplayıp, isimlerini yanyana yazsam 10TL  fazlası ile geçiyor dedim.Bu herkes için böyle dedim.

-Bunun üzerine orasını bilmem ben fikri verdim dedi,Gülüştük.

Arkadaşlar ticari hayatımızın küçük noktasını gösteren bu anektot'daki gibi dijital baskının heryerinde hem ucuz hem kaliteli aranmaktadır.

Unutmayalım ki ,Kalite'nin Fiyatı vardır...Ucuza bulunamaz.
Dijital baskı boyaları 10 TL olsa olmaz mı ? Dijital baskı boyaları 10 TL olsa olmaz mı ? Reviewed by Safak Aydogan on Mart 23, 2013 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.