Açıkhava Reklam Sektöründe Hallederiz Mantığı..

Açıkhava reklam sektörü, dinamik bir sektör olduğu her zaman  

söylenir. 

Dinamiktir ,çünkü işler her zaman çabuktur, dinamiktir çünkü 

HALLEDERİZ MERAK ETME!
teklifler hızlı verilir,işler çabuk çabuk 

yapılmalıdır, malzemeci 

çabuk malzeme getirmeli, dijital baskıcı 

baskıyı çabuk vermelidir. 

Tek dinamik olmayan kısım bu iş içinde 

Tahsilat olmaktadır.

Açıkhava Reklam sektöründe , özellikle Yönetici ve patronların 

çoğundaki iş alma baskısı onlara değişik yaklaşımlara sokmaktadır.

Bunun adı ,Tüm Akdeniz ülkelerinde yaygın olan, Hallederiz 

yaklaşımı..

Yani merak etme ,bir şekilde hal olur, bu işi yetiştiririz bir şekilde, 

rahat ol..

Belki de bizde bu yaklaşım olmasa Bu kadar sıkışık işleri ve stresin 

üstesinden gelemeyeceğiz.

Düzen  diyorsak galiba bu da Açıkhava reklam sektörünün 

Hallederiz düzeni.

Ne diyelim, Halle de halle de ne hale geliyoruz bakalım ..

Herkese halledebileceği işler ve güçler.
Açıkhava Reklam Sektöründe Hallederiz Mantığı.. Açıkhava Reklam Sektöründe Hallederiz Mantığı.. Reviewed by Safak Aydogan on Şubat 21, 2013 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.