Açıkhava reklam sektörü, dinamik bir sektör olduğu her zaman
söylenir.
Dinamiktir ,çünkü işler her zaman çabuktur, dinamiktir çünkü
teklifler hızlı verilir,işler çabuk çabuk
yapılmalıdır, malzemeci
çabuk malzeme getirmeli, dijital baskıcı
baskıyı çabuk vermelidir.
Tek dinamik olmayan kısım bu iş içinde
Tahsilat olmaktadır.
Açıkhava Reklam sektöründe , özellikle Yönetici ve patronların
çoğundaki iş alma baskısı onlara değişik yaklaşımlara sokmaktadır.
Bunun adı ,Tüm Akdeniz ülkelerinde yaygın olan, Hallederiz
yaklaşımı..
Yani merak etme ,bir şekilde hal olur, bu işi yetiştiririz bir şekilde,
rahat ol..
Belki de bizde bu yaklaşım olmasa Bu kadar sıkışık işleri ve stresin
üstesinden gelemeyeceğiz.
Düzen diyorsak galiba bu da Açıkhava reklam sektörünün
Hallederiz düzeni.
Ne diyelim, Halle de halle de ne hale geliyoruz bakalım ..
Herkese halledebileceği işler ve güçler.
söylenir.
Dinamiktir ,çünkü işler her zaman çabuktur, dinamiktir çünkü
HALLEDERİZ MERAK ETME! |
yapılmalıdır, malzemeci
çabuk malzeme getirmeli, dijital baskıcı
baskıyı çabuk vermelidir.
Tek dinamik olmayan kısım bu iş içinde
Tahsilat olmaktadır.
Açıkhava Reklam sektöründe , özellikle Yönetici ve patronların
çoğundaki iş alma baskısı onlara değişik yaklaşımlara sokmaktadır.
Bunun adı ,Tüm Akdeniz ülkelerinde yaygın olan, Hallederiz
yaklaşımı..
Yani merak etme ,bir şekilde hal olur, bu işi yetiştiririz bir şekilde,
rahat ol..
Belki de bizde bu yaklaşım olmasa Bu kadar sıkışık işleri ve stresin
üstesinden gelemeyeceğiz.
Düzen diyorsak galiba bu da Açıkhava reklam sektörünün
Hallederiz düzeni.
Ne diyelim, Halle de halle de ne hale geliyoruz bakalım ..
Herkese halledebileceği işler ve güçler.
Açıkhava Reklam Sektöründe Hallederiz Mantığı..
Reviewed by Safak Aydogan
on
Şubat 21, 2013
Rating: