DİJİTAL BASKI'DA MÜŞTERİ GÜVENİ YARATMAK

DİJİTAL BASKI'DA MÜŞTERİ GÜVENİ YARATMAK



Dijital baskı konusu itibariyle matbaa,açıkhava reklam,copy center içerir.

Dijital baskı'nın ana öğesi MÜŞTERİ'dir.Mutlu müşteri size güvenen ve devamlı sizle çalışan hatta sizin reklamınızı yapandır.

Bu sebeple Müşteri Güveni sağlamak ana husustur.

Güven sağlamak için :

* Yapabileceklerinin sözünü verin, dürüstlük uzun vadede her zaman ödüllendirilir,
* Sıcak kanlı olun,
* Müşterinizin arkadaşı olun,
* Bazı ihtiyaçlarını karşılıksız karşılayın,
* Telefonlarına hep çıkın, duymazsanız kesin dönün, cevapsız bırakmayın,
* Bir Sorun olduğunda saklanmayın, çözüm için orada olun
* Firma gelişme ve yatırımlarından haberdar edin, herkes büyük firma ile çalışmak ister,

.....vb.

Sipariş almak için kısa süreli güven yaratmak kolaydır ancak müşteriyi aynı hızla kaybetme olasılığı yüksektir,

DİJİTAL BASKI'DA MÜŞTERİ GÜVENİ YARATMAK DİJİTAL BASKI'DA MÜŞTERİ GÜVENİ YARATMAK Reviewed by Safak Aydogan on Eylül 20, 2012 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.