Dijital baskı'da Fiyat Devrimi Nedir ?

Dijital baskı diye konuşup duruyoruz bu kadar zamandır.

Geçenlerde Ankara İskitler'de geziyorum, Gözüm bir branda baskıya ilişti.

Aynen Şöyle yazıyor, Dijital baskı'da Devrim  , 4,99 TL m2'si baskı fiyatı.

Aracı sağ çekip,firmaya ulaşayım dedim. Hanın içine girdim  ve üçüncü kata çıktım.

Çıkana kadar en az 25-30 Dijital baskı firması gördüm ,irili ve ufaklı.

Firma ulaştığımda ,Firmada yorgun argın bir bey beni karşılada, içerde 2 Adet Çin malı 3.2m makine vardı.

Kendisi ile müşteri olarak baya konuştuk.

Kendisi nerde ise bütün Ankara'nın işini yapıyorum diyecekti.

Kendisine iş getirsem 4.99 TL'den daha başka bir şey olur mu dedim ,tabi dedi Nakit yaparsan 4 TL yaparız.

Baskı Kalitesi getirdi, kafa kesmeleri vardı.

Dedim , Kalite böyle mi , Tabi dedi makinemiz içmekan kalitesi ..

Sonra Orada iken , 2 bey sinirli şekilde geldi, kendisine bu nasıl iş 300 Billboard bastığını söylüyorsun bize

265 adet  vermişssin filan filan.. Tam 30 dakika tartışma sürdü.

Kendisinde izin isteyip kalktım,kapıdan çıkınca içerdeki oparatörün biri ile telefon konuşmasına şahit oldum :

"Abi fark etmez, valla Ostim'de çalışırım. Maaş önemli değil, aynı maaşa çalışırım abi SSK yapar o firma

,burada ne mesai var ,ne gecem gündüzüm...."

Anladım ki, Operator arkadaş bitmiş, kaçmanın yolunu arıyor.

Şimdi Bu firma veya benzerler Dijital baskı'da Fiyat Devrimi mi yapıyor yoksa....?


Dijital baskı'da Fiyat Devrimi Nedir ? Dijital baskı'da Fiyat Devrimi Nedir ? Reviewed by Safak Aydogan on Eylül 25, 2012 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.