Malzemeci arıyorum benden daha çok beni düşünen..


Açık hava reklam sektörünün en aktif ve canlı bölümlerini Malzeme tedarikçisi olan Reklam Malzemeci

firmaları oluşturur.



Değişen dünyada bütün reklam malzemecileri bir bakkal misali ,bir tabelacının ,baskı firmasının iğne 


,iplik herşeyini karşılamaya çalışır. Dükkan'a girdiniz mi ne arasanız var ?


Hatta bunla yetinmezler , plasiyerleri sizleri hergün bir tanesi farklı firmadan ziyaret eder, 


malzemeleri ayağınıza kadar getirir büyük şehirlerde iseniz.


Birde eğer firmada tanınıyorsanız bir açık hesap kredi limitinizde vardır, malınız bu açık hesaptan 


ayağınıza kadar getirilir. Beğenmezseniz gider.. 


Anlayacağınız Reklam malzemecileri size hizmet için yapmadığı yok.


Bu arada birbirlerini ölesiye rakip olurlar, fiyat kırarlar bunların hepsi sizin faydanıza..


Dün konuştuğum Anadoludaki bir reklamcı  bana aynen şöyle dedi : 


" Bu malzemecilere güven olmaz, ,beni kendinden çok düşünen malzeme satıcısı arıyorum ,o zaman  


arkamı sağlamda olduğunu hissedeceğim..."

Benim çok garibime gitti, Malzeme satıcıları zaten yapmadıkları yok, tabii ki ticari düşünecekler ve 


kendilerini koruyacaklar ,korumazlarsa hayır kurumu olurlar ,batar giderler..


Demek ki , pazarda münferit de olsa Reklamcı dostlarımızın Malzeme satıcılarından beklentileri 


bayağı fazla ancak unutmayalım Reklam malzemecileri de bu kadar külfete karşılık devamlı sipariş 


ve düzenli  ödeme bekliyorlar onlarda beklentilerini bulamıyorlar...

ALMADAN VERMEK SADECE ALLAHA MAHSUS'dur.

Hayırlı Ramazanlar..


Malzemeci arıyorum benden daha çok beni düşünen.. Malzemeci arıyorum benden daha çok beni düşünen.. Reviewed by Safak Aydogan on Ağustos 01, 2012 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.